JEG VAR STERKERE FØR

Det var som om noen slo meg i trynet med en knyttneve der jeg ikke var forberedt i det hele tatt. Jeg åpnet kjeften på vidt gap og sperret opp øynene. Shit – tenkte jeg. 

 

 


 

 

Jeg stod opp i dag tidlig klokken 06.07 og var på trening ca en halvtime senere. Jeg trente et program som jeg trente da jeg var på diett (det vil si der det ikke var en dråpe alkohol, bare sunn mat og trening fem ganger i uka. Dette varte i tre måneder..). Jeg vet jeg ikke er like sterk nå, men jeg må si jeg ble overrasket. La meg presentere Bulgarsk Utfall med maualer.

 

 

 

Jeg tok tak i 16 kg i dag og tok en rep. Ja, tenkte jeg. Dette gikk jo absolutt ikke. Med en følelse av å ha fått smake på en knyttneve satt lenge i meg. Jeg måtte gå med halen mellom beina å hente manualer som var 12 kg. Det strakk skikkelig i baken, så det var kanskje i det tyngste laget, men jeg fullførte 3 x 8 ed 12 kg. Og der skal jeg nok være en stund. Men det er kanskje ikke annet å forvente. Jeg har ikke trent denne øvelsen på ett år nå. Så jeg var kanskje litt ivrig og korttenkt. 

 

Jeg har jo trent masse det siste året, men jeg har ikke hatt fokus på ren styrketrening i det hele tatt. Jeg ble så lei etter å ha trent fem ganger i uka og kun styrke, så det har blitt mest gruppetimer. Men nå vil jeg tilbake til den formen jeg en gang hadde. Nå vil jeg bli sterk igjen.

 

Har du en lignende erfaring? Legg igjen en kommentar om du vil.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. Det blir dårligere ja når det er øvelse man ikke har kjørt på lenge. Bulgarsk da får jeg vondt på innsiden av lårene ☺ Du vet det er bare mjølka som var best før for det står det på kartongen ” best før ” ☺

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg