GAMMEL VANE ER VOND Å VENNE

GOD MORGEN!

 

Ja, jeg vet ikke helt hvordan jeg skal si det men jeg kan i så fall bruke ord som beskriver akkurat hva jeg føler nå. Jeg føler at jeg et lett som ei fjær og at alt som har hengt over skuldrene mine nå den siste tiden (les siste året.. Egentlig de tre siste årene..) har vært ufattelig tøffe. I går fikk jeg vite at jeg ikke kom opp i norsk muntlig, så i dag hadde jeg ikke noe grunn til å stå opp så alt for tidlig. Hadde jeg kommet opp i eksamen, hadde jeg nok stått opp klokken syv, og ikke klokken halv ni som jeg kunne gjøre i dag. Det begynner så smått å gå opp for meg at jeg nå er ferdig.

 

I går feiret jeg med en pils med ei venninne. Vi har gjort dette til en tradisjon, nemlig å ta en pils ute på fast plass etter endt skoleår. Så det gjorde vi i går. OG jeg må vel nevne at det også er en fast øltype, nemlig EFFES som er et øl fra Tyrkia. Jeg ble frelst da jeg var i Alanya for første gang, for det var et godt øl.

 

Gammel vane er vond å venne, men det er godt å kjenne at man nå kan jobbe med å stresse ned og slappe av. Og leve her og nå.


Foto: Nandita Myre Paulsen
 

 

Nå har jeg også langhelg etter dagens arbeidsdag. Da skal jeg ikke på jobb igjen før torsdag. Så blir det jobb torsdag og og fredag, så er det frihelg. Men ja, jeg skal roe ned og leve i nuet. Ikke tenke så langt fram. Da går tiden da. Eller rettere sagt, den flyr.

 

 

Håper dere får en kjempe fin dag og ei riktig god pinse.

 

#Pinse #student #samfunn #Livet #student #studiekompetanse #trondheim #Studielivet #juni #sommer #fest #alanya #familie #venner

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg