A MAGICAL FEELING

Når du glemmer noe som du vanligvis husker, da slapper du av da. Da snakker vi ferie. Selv om jeg ikke har tatt ut ferie, så skal jeg jobbe inn tirsdagen og turnusen min er sånn at jeg har fri onsdagen denne uken. Dette tilsier at det blir kun to arbeidsdager på meg denne uken, torsdag og fredag. Midt i blinken. Men jeg roter skikkelig med dagene, og det er et godt tegn. 

 

Når dagene går i surr og du vet ikke hvilken dag det er. Det er en god følelse det.

 

Jeg er fortsatt i Hoston og her lever jeg et avslappet liv. Det ble hagearbeid i går og kjøring av firhjuling. Spising av god mat, dessert som jordbær og vannmelon. Og smågodt og kortspilling til kvelds. 

 

Det kaller jeg en magisk følelse.

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg