RANDI ANNETTE PÅ TOPPTUR

Dette må dokumenteres da det gir folk hakeslep at jeg har vært i marka å gått tur. Det skjer jo ikke så ofte som en gang i skuddåret en gang. Så dette måtte dokumenteres. Og om jeg koset meg? Ja, dette ga virkelig mersmak. For en god mosjon og for noen utsiktstopper. Jeg er frelst.

 

Tightsen er sponset av Brazfit.

 

 

 

 

 

Kjæresten min ga en tilbakemelding til de jeg var på tur med: Randi Annette på tur? Sykt….

 

Han kjenner meg. Dette er ikke et vanlig syn. Men det ga mersmak. Det er det ingen tvil om.

 

 

 

 

 

Like før vi dro på tur, grillet vi toast på bål. Det var skikkelig koselig. Så var vi en gjeng på omtrent tolv som for på tur. Vi avsluttet turen med å besøke masse dyr. Alt ifra påfugler til griser.

 

Jeg har masse bilder av turen. Men de kommer senere. Naturbilder som jeg aldri tar har jeg nå masse av. Gleder meg til å dele de med dere. Ønsker deere en fortsatt fin kveld.

 

#foto #natur #familie #venner #idyll #Norge #mandag #tur #cardio #kondisjon #helse #idyllisk #fotografering #photo #treningsklær

-Randi Annette-
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg