STYRKETRENING FOR TO -DEL 1

I dag har været i Trondheim vært utrolig bra, og jeg er glad for at jeg fikk med meg min gode venn, June ut på en treningsøkt. Vi tok på oss mine treningsklær som er ifra BRAZFIT og dro ut å trene. Jeg tenkte å inspirere dere lesere med noen øvelser som er godt egnet med en partner.

Inneholder sponsede lenker.

 

Planken kan utføres på mange måter, men her er en variant. Her handler det om å holde en stabil kjerne og jobbe som et team.

 

Så kan man eventuelt bytte på hvem som står nederst.

 

Dette er utgangsposisjonen. Jeg som ligger øverst tar pushups når hun holder armene strake. Kan også utføres ved at hun fører benene mine ned i det jeg tar pushups, så hun får trent bryst og triceps samtidig.

 

 

 

Utholdenhet for den ene mens den andre tar smale pushups. Her må man virkelig holde seg stabil.

 

Håper dere fikk litt inspirasjon og ikke minst motivasjon. Del 2 kommer etterhvert på bloggen. Følg meg gjerne på instagram, @randiae , der det vil komme noen treningsvideoer fra dagens utendørstrening.

 

Likte du noen av klærne, så er det bare å trykke her, og husk du får alltid fri frakt, og 20% ved å bruke rabattkode, randiae20. Linken til siden finner du alltid på bloggen min til høyre, der det er bildet av BRAZFIT i en firkant.

 

Nå skal jeg spise litt før det blir styrketrening i kveld på treningssenteret. Ha en fortsatt fin dag.

 

 

#trening #Foto #Fotoshoot #Photoshoot #Venner #Sommer #Trondheim #Helse #treningsklr #rabattlkode #rabatt #Motivasjon #inspirasjon

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg