EN KJIP NATT ER OVER. NÅ – TRENING.

I natt har jeg virkelig ikke sovet godt. Jeg hadde det ikke enkelt med å sove, men det skyldes mange tanker. Jeg følte meg urolig. Men når klokken nærmet seg to i natt, da sovnet jeg. Og i og med at jeg har en avtale med å trene med noen i dag klokken 09.00, så var jeg skikkelig stresset over at jeg knapt har fått søvn i natt. Det fristet på en måte å trekke seg, men samtidig så tror jeg det skal gå fint selv med seks timer urolig søvn.

 

Klærne er sponset av Brazfit.

 

Det føles som jeg har sandpapir på øynene og jeg føler meg både kvalm, rett og slett kjip. Men det vil nok gå seg til etter hvert.

 

Det står ikke noe spesielt på dagens treningsprogram, så det får vi ta som det kommer. Jeg har et program jeg følger, men når jeg trener med andre, så er jeg åpen for nye ting. Det er så mye å lære av hverandre når det kommer til ulike øvelser. Små justeringer kan gjøre så mye. Og så klart helt nye øvelser.

 

Nå skal det trenes med Hanne. Ha en kjempefin dag videre, og en god start på uken.

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg