EN DAG MED PAPPA

I dag har jeg hatt fri og jeg startet dagen med en treningsøkt. Ellers har jeg fått gjort unna noen ærend som jeg hadde. Blant annet det å hente mitt studiebevis da jeg fikk generell studiekompetanse i vår. En kjempe god følelse å hente det og se at det nå er i boks. 

 

Pappa er også her i byen. Etter at vi hadde vært på kafe, kjøpte han seg en kjempe fin skinnjakke. Eller tøff, er vel det riktige ordet. Og jeg hadde et mål om å kjøpe to bursdagsgaver, men jeg endte dessverre opp med å finne kun en.

 

Bildet er ifra da jeg og pappa var i Gdansk i Mars i år.

 

Jeg har sovet så dårlig de siste nettene, og jeg kjenner at øynene holder på å ramle igjen. men klokken er knapt fire på ettermiddagen, så jeg må nok holde de oppe en stund til. Godt å være trøtt når man kan. Jeg har jo tross alt fri i dag.

 

Ønsker dere alle en fin dag videre.

 

-Randi Annette-

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg