BELØNNING TIL MEG SELV – JEG HAR SHOPPA

En skulle kanskje tro at jeg har tatt helt av her, og det er kanskje tilfelle også. Jeg har nemlig lovet meg selv at jeg skulle belønne meg med noe fint etter all den harde jobben jeg har lagt ned i det å få fullført generell studiekompetanse. Jeg tenker tilbake på da jeg var daglig leder og studerte historie og naturfag på samme tid. Jeg er jo bare helt rå. Det er i så fall det alle andre forteller meg. Så jeg prøver å fortelle meg selv at jeg har vært flink og det jeg har fått til er imponerende.

 

Det jeg sa at jeg skulle unne meg etter disse årene var en ny linse til kameraet mitt. Men jeg ombestemte meg. Så det ble heller sminke, ny mobiltelefon, to nye kjoler og et skjørt. Så nå kommer det nok noen pakker i posten om ikke så alt for lenge.

 

Ser ut etter postmannen som skal komme med pakkene på døren. 


Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.

 

Det er alltid godt med noe nytt. Og det å belønne seg selv etter hard jobbing er virkelig på sin plass. Så det å shoppe ellers er jeg dårlig på, men igjen så kjøper jeg det jeg har lyst til og føler at jeg trenger etter å virkelig ha fortjent det. Ellers setter man ikke like stor pris på det tror jeg.

 

Er du flink til å unne deg ting etter dine mål? Eller shopper du ofte og kjøper det du vil, når du vil?

 

Lag dere en god dag da dere <3

 

-Randi Annette-
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg