STYRKEN ER TILBAKE

Da var det lørdag og det jeg så glad for, av den enkle grunn at jeg har fri. Jeg startet dagen med å ligge på sofaen å se Vampire Diaries (ja, jeg synes det er en bra serie), og om litt skal jeg stikke å trene. Motivasjonen er på topp etter en humpete uke, og jeg synes det er godt å kjenne at kroppen har styrken og det som skal til for å få en god treningsøkt igjen. I dag skal jeg være med på en time på 3T-Ilsvika, så det blir ikke noe søndagstur, for å si det mildt.

 

 

Foto: Nandita Myre Paulsen.

 

Ellers er dagen full av planer og jeg nyter hver dag jeg får fullt ut. Det er så himla godt å ikke ha noe som henger over meg, rett og slett bare fritid. Jobb er det som må gjøres, naturligvis, men ellers så er fritt frem. Det er så godt og jeg nyter det virkelig.

 

Men nå må jeg få i meg litt mat før jeg skal svi vekk noen kalorier. Ønsker dere alle en super fin dag, og dere må huske på en ting: 

Nyt hver dag dere får – det gjør nemlig jeg.

 

#trening #fitness #fit #helse #treningssenter #motivasjon #inspirasjon #juni #sommer #styrketrening #foto #modell #photoshoot #trondheim

-Randi Annette-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg