JEG LOVET MEG SELV EN TING

Det å prøve og teste ut det som er ukjent har jeg veldig godt av merker jeg. Jeg har jo sagt det opp til flere ganger til meg selv at jeg har lyst til å finne mer glede i det å gå turer i marka, og ikke bare være på treningssenter. Så i går tok jeg tak i det når jeg hadde tid. Jeg gikk meg en tur i marka.

 

Først en skikkelig hard treningsøkt med kombinasjon av styrke og kondisjon, så dro jeg en tur oppi marka. Det var så fint og ikke minst fredelig.


Klærne er sponset av Brazfit.

 

Grønt, idyllisk og vakkert. Dette sier de er terapi, og jeg kan godt forstå det. Lyden av fossen, fuglene og naturen. Det skulle en ikke tro kom ifra meg, men jeg skjønner at folk liker å se dette.

 

Jeg lovet meg en ting etter at jeg var i Hosten å gikk tur i marka. Og det var at jeg skulle teste ut det å gå i marka litt hyppigere så jeg fant gleden med det. Det gjør jo så himla godt.

 

 

Jeg er ikke så stor, men jeg følte meg ganske liten der jeg så opp på det store treet. Jeg er jo ikke mer enn 162 cm over bakken. Så kanskje ikke så rart at jeg følte meg liten i skogen.

 

 

Er du et naturmenneske, eller er du tvert i mot? Jeg tror alle kan finne gleden i det, bare man tester det ut og skaper en hyggelig opplevelse utav det Ene og alene, eller sammen med noen.

 

God søndag.

 

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Jeg fant igjen løpegleden da jeg tok på meg joggeskoa og løp ute i skogen. Det har virkelig noe for seg det å kjenne vinden i ansiktet, høre fuglene og ikke minst kjenne den friske duften fra trærne!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg