VINKVELD OG KOS.

I går så ble det litt vel sent for min del, da jeg ble bedt på vinkveld. Det var utrolig hyggelig å bli invitert på det. Men klokken ble jo nesten ett i natt før jeg sovnet. Så det ble ganske sent, men det var så verdt det. Det var så hyggelig. Å jeg skjønner godt at folk synes det er godt å slappe av med et glass vin, for det var utrolig kos.

 

 

 

Nå er det heller ikke lenge igjen til ferien min starter. Det skal bli så utrolig godt at jeg finner nesten ikke ord. Da kan det bli så sene kvelder at jeg trenger knapt å følge med tiden. Det ser jeg virkelig frem til.

 

Dette ble nok tidenes korteste innlegg, men jeg sov heller litt lengre i dag i og med at det ble litt sent. Kommer sterkere tilbake.

 

-Randi Annette-

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg