HUN VAR BARE TRE DAGER GAMMEL

Noe så skjørt, lite, vakkert og nusselig. I går fikk jeg endelig møtt Nora, mitt kjære fadderbarn. Det var utrolig flott å få lov til å komme på besøk så tidlig. Da Mikael kom til verden, fikk jeg komme på sykehuset, og han var også bare to dager gammel da jeg fikk møte han for første gang.

 

 

Da jeg kom på besøk så startet jeg med å bygge litt sammen med MIkael så han også skulle få litt oppmerksomhet. Det tror jeg er viktig. Det blir flere i hjemmet som krever oppmerksomhet, og en nyfødt baby trenger ofte det i starten. Så da er det ekstra viktig å være bevisst på å fordele denne oppmerksomheten.

 

 

Dersom du har lyst til å se det første møte jeg hadde med Mikael, så kan du trykke her.

 

Hun sov i armene mine hele tiden. I over en time. Også fikk jeg gi henne flaske. Det var stas. Det ble tatt en del bilder også, men skikkelige bilder skal jeg ta over ferien. Da må vi jo ha på fine klær og pynte henne. Jeg kan nesten ikke vente til hun får så langt hår at jeg kan flette håret hennes. Det gleder jeg meg til.

 

Selv er jeg ikke klar for barn da jeg kjenner jeg har så lyst til å reise og oppleve mer. Thailand er for eksempel en plass jeg vil reise til. Pluss at jeg nå skal studere i tre år og jobbe litt etter det. Men da er det greit å ha fadderbarn og venner som har barn. 

 

 

Da har jeg to hjerteknusere i mitt liv. Mikael og Nora. Jeg føler meg heldig.

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg