SA NOEN FERIE?

Da har jeg tatt ferie og det er så himla godt. Nå er jeg hjemme på Mausund til pappa og det er virkelig på sin plass å lade opp batteriene. Ikke at jeg føler så veldig for å ha ferie da jeg føler det har vært ferie å ikke studere. Men så klart, ferie er jo aldri feil så jeg skal jo ikke klage. Denne uken skjer det noe fra morgen til kveld i og med at det er festival denne uken. Det byr på mye morsomt og jeg ser frem til å treffe både gamle kjente og ikke minst nye mennesker.

 

Dette bildet passer vel bra når det er snakk om havfiskefestival

 

Nå skal jeg og pappa en tur på sjøen. Få litt frisk sjøluft i fjeset. Det er godt det.

 

Ønsker dere alle en fin kveld. Og ikke minst god ferie til dere som har tatt ferie.

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg