NÅR EN BLEKKSPRUT FRESTE TIL MEG

Dagen her bydde på mye spennende fra første stund og det ble nesten skummelt å skulle begynne å åpne disse teinene. Det startet først med en steinbit som jeg har skikkelig mye respekt for. Biter den så … Ja, det gjør nok vondt fordi den slipper ikke taket med det første. Så var det en kråkebolle i en annen. Og plutselig hørte jeg noe som freste. Jeg skjønte ingenting. Helt til jeg åpnet teinen og så to blekksprut. Eller akkar som pappa kalte den.

 

Bildene er tatt med mobilkamera, men håper dere får glede av innlegget likevel.

 

Dere kan ikke si noe annet enn at den var kul. Og heslig.. Ja, den gjorde meg kvalm.

 

En seig skapning som freste og sprutet blekk. Den var ikke så glad.

 

 

Dette gjorde dagen på sjøen. I tillegg til strålende sol.

 

Den andre var ikke like fin. Men her er den.

 

Den var ikke så villig til å samarbeide. Den festet seg til det meste. Se for dere at den bare hopper i ansiktet mitt og klistrer seg fast. Ha-ha. En grusom tanke. Jeg ante ikke hvordan denne ville oppføre seg så jeg hadde full respekt for den. Den freste og sprutet blekk. Er det rart jeg fikk respekt?

 

Ørn, krabbe, ulike typer fisk, blekksprut og kråkebolle. Masse gøy på en og samme tid. Jeg klager ikke.

 

-Randi Annette-

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg