SOMMERLIGE TRENINGSKLÆR

Egentlig så hadde jeg planlagt å legge til en fin sommerlig overskrift til innlegget her. Men når jeg ser meg over skulderen mot vinduet, så er det fint lite som minner om sommer. Men uansett så har jeg fått meg nye treningsklær fra min sponsor, BRAZFIT, og de minner i så fall om sommer.

 

En gul overdel og en tettsittende shorts med friske farger.

 

Sponset innlegg.

 

I går tok jeg babybilder og jeg måtte spørre pent om hjelp til å ta bilder av meg etterpå. Det er altså ei god venninne av meg, bare for å nevne det. Kjekt å få litt hjelp til fotografering. Jeg opplevde også at naboer syntes det var en grei underholdning. Sånn er livet som blogger. 

 

Nå skal jeg dra på jobb og starte arbeidsuken etter en uke med ferie. Jeg kjenner jeg gleder meg skikkelig.

 

Lag dere en god dag.

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg