IT’S FRIDAY – WHO CARES

Jeg kom akkurat hjem ifra en treningsøkt som var helt fantastisk. Jeg er min verste PT og jeg må si jeg er så alt for streng. Men, det blir jo resultater også. En sunn og flott kropp er jo ikke noe å klage på. Å dersom du nå sperret opp øynene av setningen: sunn og flott kropp, så tar jeg til meg det folk sier og ser meg selv i speilet. Ja, jeg ser ikke så aller verst ut. 

 

Selv om jeg har selvtillit, er jeg ikke så flink til å rope TAKK, selv om jeg setter stor pris på de ordene som blir sagt. Men hey – kropp er ikke alt.

 

Disse bildene passer godt på en fredag. Eller hva sier dere?

 

Å ja, det er fredag. Men jeg skal jobbe sent i kveld, samtidig som jeg jobber i morgen. Så derfor overskriften: IT’S FRIDAY – WHO CARES

 

Lag deg en god fredag – det skal nemlig jeg gjøre.

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg