GOD STEMNING

Jeg har koset meg så utrolig mye at jeg må nesten benytte anledningen til å skryte litt. I det jeg slo opp øynene, kjente jeg at jeg var skikkelig trøtt. 7,5 time med søvn ble tydeligvis akkurat litt for lite. Hodet lå så alt for godt plantet ned i puten, og resten av kroppen ville ikke gi slipp på dynen. Men så sta som jeg er, så var det bare å komme seg opp etter noen minutter.

 

Etter en god styrkeøkt dro jeg hjem for å lage litt frokost. Jeg lagde like så greit noen kokte egg og salat for lunsj i dag. Og toppet det hele med en deilig smoothie med frosne blåbær, appelsinjuice og frossen spinat. Jeg skulle gjerne ha tilsatt litt fersk ingefær, men det hadde jeg ikke. Men godt blir det nok uansett.

 

 

 

Klokken har akkurat passert 10.00, og jeg har fått gjort unna en god del allerede. Det er så himla godt å komme hjem ifra jobb og slippe å stresse med noe som helst. Som for eksempel middag. For jeg er så heldig å ha blitt invitert vekk på middag i kveld. Det blir kjempe koselig. Så får vi se hva kvelden bringer.

 

God lørdag.

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg