MIN LEILIGHET – VELKOMMEN INN

I går delte jeg dette blogginnlegget der jeg viste dere mitt nye klesskap med kun treningsklær. Det. ble jeg så fornøyd med. Men ikke nok med det, jeg tørket støv og pakket vekk ting som har stått frem. Nå var tiden kommet, der jeg ville fornye. Og det ble jeg skikkelig fornøyd med. Grønt gjorde seg skikkelig bra her i min grå/hvite leilighet.

 

Den sorte puten har jeg vurdert å kaste mange ganger. Den har jeg hatt i ni år. Men den er nå her enda.

 

Det mangler helt klart noe på veggen. men jeg må bare finne finne ut hva jeg vil ha. Et maleri eller noe lys av noe slag. Levende lys på veggen hadde kanskje gjort seg. Kom gjerne med forslag.

 

Sofaen er gigantisk og utrolig deilig å ligge i. Jeg hadde et mål når jeg kjøpte sofa. Den skulle være god å ligge/sitte i, og besøket skulle føle at de kunne slappe av når de var her. Og ingen har klaget enda.

 

Jeg er så glad for at jeg har denne leiligheten. Min leilighet. Det er en herlig følelse. Hva synes dere om stilen? Grønt er undervurdert. Det har jeg funnet ut.

 

 

#interiør #stil #Hjem #Mitthjem #mote #trend #fashion #møbler #tekstil #juli #sommer #fornyelse #trondheim

-Randi Annette-
 

8 kommentarer

Siste innlegg