MASSE BILDER FRA FOTOSHOOT

Plutselig var det tirsdag og en ny dag med nye muligheter. Jeg synes dagene går så utrolig fort, at jeg greier knapt å følge med. Men jeg har så mye fint i sikte, så jeg er i grunn bare glad for at dagene går. Det tyder i så fall på at det skjer litt i hverdagen min.

 

Jeg tenkte å vise dere noen bilder som jeg ikke har vist før. Jeg var på denne fotoshooten i januar tror jeg, så det er en stund siden. Ett av bildene her har blitt postet før, men her får dere se flere.

 

Inneholder sponsede lenker.

 

 

Train Insane Camo Tank Top. 
Før pris: 299,- Nå pris: 209,-

 

 

 

 

Energy & Power Diamond Lime Tights​
Før pris: 599,- Nå pris: 419,-

 

Min rabattkode, randiae20 gir 20% på alle varer i nettbutikken, også på de varene som allerede er redusert. Alltid fri frakt.

 

Fotografen er SIlje Bullgård.

 

Spreke farger er viktig for å prestere godt på trening. I så fall så vil jeg anbefale dere treningsklær som føles behagelig. Man skal glede seg til å trene. Ikke grue seg. Så vil du få en bedre treningsøkt neste gang, bruk farger. Jeg er overbevist om at det hjelper. Det er jo slik ellers i hverdagen også. Har man fine klær på, så føler man seg mye bedre. Er dere ikke enige?

 

Direkte link til nettsiden finner dere til venstre øverst på bloggen, eller trykk her.

 

Ha en fin dag.

 

#treningsklær #rabattkode #foto #fotoshoot #photo #photoshoot #modell #trening #fitness #Helse #sunn #inspirasjon #Motivasjon #trondheim

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg