NÅR DET STÅR HELT STILLE

Dette var dagen da jeg ikke skulle få til noe som helst. Med bloggen da, vel og merke. Ikke finner jeg bilder og ikke finner jeg ordene. Da er det lite å gjøre på en blogg i grunn. Men i og med at jeg nå har litt skrivesperre, så kanskje dere kan hjelpe meg litt på veien?

 


 

 

Hva med å stille spørsmål som dere lurer på? Det kan være hva som helst. For eksempel ulike tema dere vil jeg skal skrive om, eller rett og slett bilder dere vil se mer av. Jeg har nå tatt noen interiørbilder og treningsbilder, men kanskje dere har noen andre ønsker? Jeg vet bare at nå er tiden inne for en liten spørsmålsrunde.

 

Også må jeg få tatt noen bilder da. Det er det ingen tvil om. Jeg har den siste tiden tatt mer bilder av andre enn meg selv, men nå som jeg snart tar ferie, kan jeg kanskje få knipset noen bilder.

 

En blogg uten innhold og flotte bilder er liksom ikke noe poeng. Takker på forhånd. Håper dere greier å gi meg litt inspirasjon og motivasjon. Lag dere en god dag. Det er da dagen blir god.

 

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Å det er ofte bråstopp så det duger hos meg også, men da viser jeg bilder. Skriv det du tenker på vel. Synes alltid treningsbildene dine er bra jeg da.

    2. Det er ofte slik, men jeg passer på å lage flere innlegg – som jeg kan publisere når det er sånn. Jeg har flere innlegg på bloggen min om hva du kan blogge om, men et tips er å søke på google om tips til blogg innlegg 🙂

    3. Victoria Larsen: Takk for tipset 🙂 Jeg har vært like travel nå selv om jeg ikke er studerer for øyeblikket. He-he. Men det blir vel. Ha en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg