JA TIL MARKEDSFØRINGSLEDELSE PÅ BI TRONDHEIM

For omtrent to måneder siden begynte tvilen i meg å komme. Jeg hadde en magefølelse på at markedsføringsledelse var mer passende for min interesse og hva jeg vil gjøre videre, så jeg tok kontakt med en rådgiver på BI her i Trondheim. Det ble mer og mer klart for meg at denne linjen var det jeg vil studere, og ikke økonomi og administrasjon. 

 

Nå kom jeg inn i Molde, men jeg valgte å følge magefølelsen og signerte for å studere på Handelshøyskolen BI her i Trondheim. Hadde jeg kommet inn i Trondheim på linjen som jeg kom inn på i Molde, ville valget mitt falt på BI uansett. Jeg tenker at det er viktig å studere noe man virkelig liker og interesserer seg for. Jeg hadde ikke sett hva BI hadde å tilby fordi jeg hadde utelukket BI fordi det kostet såpass mye. Men når jeg fant noe jeg interesserer meg for, så betaler jeg gledelig de pengene det koster for å oppnå min drøm om å få en bachelor.

 


 

 

Den store bonusen er at jeg kan bo hjemme i min egen leilighet, jeg har jobben min og jeg har venner rundt meg. Ferien min ville nå ha gått ut på å reist til Molde på desperat jakt etter plass å bo, og kanskje til og med en liten jobb ved siden av. Så nå slipper jeg det.

 

Så nå har jeg det som plommen i egget. I dag går jeg ut i ferie og skal på festival. Det ble skikkelig spontant og bestemt i går, men jeg er ikke så vanskelig å be når det er snakk om å være sosial. Og det blir nok et kjør uten like i august med fadderuke/ fadderrullan som varer i x-antall dager. Men det er en opplevelse jeg ikke ville vært foruten.

 

Nå skal jeg jobbe noen timer før jeg setter meg i en bil som tar meg videre til festival. Det blir meget bra.

 

Ha en fin dag og ei god helg.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg