I’M ALIVE

Jeg tenkte at det kanskje passet seg med et blogginnlegg igjen nå etter å ha vært stille siden fredag. Jeg tenkte jeg kanskje hadde vært såpass at jeg skrev at jeg kom til å være stille her på bloggen i helgen, men det ser jeg nå at jeg ikke skrev noe om. Jeg var på festival og droppet å ta med både kamera og data i og med at jeg kom til å være opptatt hele helgen.

 

Jeg må bare få si at jeg har hatt en uforglemmelig helg. Jeg bestemte meg på torsdag for å bli med da jeg fikk spørmål om å være med på festival på Hitra. Der booket jeg meg rom på ei brygge med tre andre. Og jeg møtte utrolig kjekke folk som jeg sent vil glemme. Jeg har humret for meg selv siden i går og jeg kommer nok til å smile lenge de neste dagene.

 

Tiden før studiestart skal jeg fortsette å nyte. Jeg har det så ufattelig bra og jeg kunne rett og slett ikke hatt det bedre.

 

Det har kanskje blitt mye festing de siste helgene, ja, siden midten av juni når jeg tenker meg om. Men det har vært noe hver helg. Bursdager, jentekvelder og festivaler. Og når jeg har hatt muligheten til å deltatt, så ser jeg ikke noe grunn til å si nei bare for å si nei. Jeg er ei jente som setter minst like stor pris på filmkvelder og god mat, der jeg kan starte dagen etter med en treningsøkt. Men nå som det er sommer og jeg har venner som vil være med meg, så er det bare fint å være sosial.

 

Jeg blir nok tidsnok mer asosial om fire ukers tid, når jeg begynner å studere markedsføringsledelse. Nå skal jeg slappe av litt på sofaen med serie før jeg må finne sengen. Jeg skal nemlig være med pappa på sjøen i morgen tidlig. Det vil da si 06.00.

 

Ha en fantastisk flott kveld videre.

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg