UTENDØRS STYRKETRENING – OG BILDER SOM GIKK GALT.

Nå kommer det noen bilder på bloggen som ikke gikk helt etter planen, men jeg synes det er litt gøy å vise begge sider. Altså, de gangene øvelsene jeg vil teste ut ikke helt går som planlagt. Slik som det ble i går. 

 

Jeg og en venninne møttes for å sette oss på det høyeste punktet på øya, som da ikke er så høyt. Men er det topptur, så er det topptur. Vi slo oss ned for å ta en øl og se utover mot havet. Og i og med at jeg hadde på meg treningsklær, tok vi like så greit noen bilder, der jeg tok noen øvelser. Jeg har lagt ut en treningvideo der jeg kombinerer to ulike måter å ta pushups på, så vil du bli inspirert, sjekk ut min Instagram, @randiae.

 

Sponset innlegg

 

 

Step ups. En fin øvelse for lår og vår bedre bakdel.

 

 

 

 

Dips. Det er en morsom øvelse. Den er kjekk på den måten at den tar godt uansett om man gjør øvelsen lettere ved å ha for eksempel bøyde knær. Det handler da om å ha et godt tempo, og ikke minst kjøre på med mange reps.

 

 

Jeg liker når det brenner, og det gjør det fort av denne.

 

Også var det apekatten i meg som kom frem da. Dette er slettes ikke noe pullups stativ, og det er heller ikke mulighet til å holde et fast og godt grep. Men jeg prøvde. Jeg vet nemlig at det er bare en måte å finne ut av om ting går, og det er ved å prøve. Det gikk kjempe bra, faktisk.

 

 

 

Også gikk det galt. Jeg hadde sett for meg noe i hodet mitt, ja dette blir bra. Faild!

 

Det endte opp med latterkrampe, så klart. Og en mindre deilig hodebunnsmassasje. Men jeg fikk opp stemningen, og Hanne måtte selv prøve. Hun skjønte dette var vondt og vanskelig.

 

Jeg slenger på et bildet fra tidligere, der jeg faktisk fikk det til. Bedre med et annet underlag, det er det ingen tvil om.

 

 

-Randi Annette-

8 kommentarer

Siste innlegg