BABYFOTOGRAFERING – I FARGER

Nå kjente jeg et stort savn av lille Nora, så da passet det fint med å blogge litt om akkurat henne. Hun er så himla god og jeg er så stolt over å være fadderen hennes. Også må jeg bare få nevne hennes storebror Mikael, som jeg også er fadder til. Jeg kjenner det er disse to jeg gleder mest til å se når jeg kommer til Trondheim. 

 

Jeg viste dere bilder av henne som jeg tok i sort hvitt tidligere, men for dere som ikke har sett de, kan finne de her.

 

Se noe så nusselig. 

 

 

 

 

Her er klærne som hun fikk av meg. De er litt store enda, men hun har i så fall noe vokse i.

 

 

 

 

Gleder meg til å se henne i disse klærne. Selv om jeg håper hun kan være litt baby enda en stund.

 

 

Jeg tror bildet her taler for seg jeg. 

 

Babyfotografering kan være krevende. Spesielt dersom de er våkne. Men på det siste bildet her så sov hun så søtt og godt. Faktisk bare tre dager gammel.

 

Jeg vet ikke hvor lenge det er til jeg reiser tilbake til Trondheim, men jeg gleder meg enormt mye å hilse på Nora og Mikael.

Luringen min, Mikael. For ett år siden. Han har bursdag om bare få dager, og da blir han hele tre år gammel. Tiden flyr.

 

Elsker dere <3

 

-Randi Annette-

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg