BEDRE SENT ENN ALDRI

Nå fikk jeg meg en på trynet. Jeg var ikke klar over at det hadde gått åtte dager siden sist jeg blogget, men det har det tydeligvis blitt. Ferien har virkelig blitt utnyttet på den måten at jeg har lagt alt til side, og slappet av med det jeg aller helst har hatt lyst til. Bloggen burde så klart ikke blitt nedprioritert, men det har den dessverre blitt.

 

Det har vært fine sommerdager hjemme på Mausund, og noen fine dager her i Trondheim. Nå er det bare helgen igjen, så er det på igjen med jobb og faste rutiner. Da kommer også treningen tilbake, noe jeg virkelig ser frem til.

 

Jeg fant frem noen vårruller som jeg hadde liggende. Det er så utrolig godt og det er ingen tvil om at hjemmelagde vårruller er best. Disse fikk jeg kjøpt av en tidligere medarbeider, noe jeg helt sikkert kommer til å gjøre flere ganger. Med mindre jeg kommer på å lage det selv.

 

 

 

 

 

Jeg steker de i ovnen, så de blir ikke så usunne med tanke på at jeg ikke bruker frityrgryte. Det ønsker jeg ikke å holde på med hjemme.

 

Helt til slutt, beklager så mye for at jeg har vært stille. Jeg har rett og slett ikke tatt tak i hverken kamera eller data. Jeg har holdt på med så mye hele tiden og vært med gode venner. Så da passet det ikke så godt å sette seg ned for å blogge. Jeg kommer til å lage et innlegg som viser et sammendrag av ferien min. Det er kanskje det minste jeg kan gjøre.

 

God fredag.

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg