MIN OUTFIT PÅ WHITE PARTY

I går inviterte jeg gode venner til fest, der tema var White Party. Jeg har hatt mine runder innom butikker for å finne klær til denne anledningen, men det var ikke enkelt. Hvite klær er ofte gjennomsiktige så det var virkelig en utfordring. Jeg endte opp med å kjøpe meg en hvit bukse, og toppen hadde jeg ifra før. Jeg syntes det ble et fint antrekk og jeg var spent på hvor lenge jeg kom til å være hvit etter en fuktig kveld på byen.

 

 

 

 

 

 

 

 

Bare etter få sekunder på dansegulvet, var jeg våt av øl. Heldigvis ikke noe fargerike drinker. Det hadde blitt litt kjipt. Men hva forventer man når man går ut med bare hvite klær? Jo, å bli fargerik.

 

 

 

 

Jeg var også så heldig å vinne en konkurranse der jeg ble sminket. Øynene ble sminket av de, men resten sminket jeg selv. Ikke så ofte jeg bruker løsvipper på fest, men jeg kjørte det helt ut når jeg først skulle på en slik fest.

 

 

 

 

Hva synes dere om min outfit? Sjekk gjerne min instagram, @randiae.

 

#mote #klær #sminke #makeup #mote #trend #trondheim #whiteparty #party #fest #foto #photo #fotoshoot #photoshoot #venner

-Randi Annette-

6 kommentarer

Siste innlegg