3 ÅRINGEN SOM SMELTER MITT HJERTE

Mikael ble 3 år 1 august, men på lørdag 5 august ble han feiret med kake og godt selskap. Jeg tror det var tre uker siden sist jeg så han, så det vart virkelig en gjensynsglede å se han igjen. Og når jeg fikk høre at han hadde sagt: Æ vil til Randiiiiii……. Da var hjertet mitt knust på en god måte, og jeg kunne nesten ikke vente med å se han igjen. Gode Mikael.

 

Her prøvde jeg å få han til å se inn i kameraet. Det ble ikke så verst like vel.

 

 

 

Fotball og bil. Det er noe han elsker. Vi lekte masse og koset oss i det fine været.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nå er jeg tilbake til Trondheim for fullt og det er første arbeidsdag i dag. Jeg gleder meg masse, selv om jeg kunne tenkt meg å hatt enda en uke med ferie. Men det blir flott å komme igang med trening og jobb igjen.

 

Håper dere får en fin dag.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg