HELL YEAH – I’M BACK

Plutselig kom hverdagen igjen og den kom heldigvis ikke så brått på. Jeg har hatt to fantastiske uker med ferie der rutiner og hastverk ikke har vært noe tema, noe jeg virkelig setter pris på nå som hverdagen er tilbake.

 

Ferien har bestått av alt ifra hagearbeid til fiske, festligheter og filmkvelder. Rett og slett en fantastisk ferie. Null trening, sett vekk ifra noen få gåturer. På en måte godt, men det er klart jeg har savnet det.

 

Et bildet jeg tok selv som var relatert til julekalenderen som jeg hadde på bloggen i desember i fjor.

 

Uken her skal jeg virkelig nyte. Dette er siste uken der jeg jobber fulltid, og fra og med neste uke blir det å kutte ganske mye ned. Det skjer fordi jeg begynner å studere. Det blir kjempe spennende. Og skummelt…..

 

Men jeg får bare ta tiden fremover som den kommer. Å studere på fulltid har jeg aldri gjort før. Det får jeg helt sikkert til.

 

-Randi Annette-

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg