MUSKELVEKST OG RUMPETRENING

Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne, men jeg kan i så fall bekrefte at den treningsøkten jeg hadde i går var etterlengtet. Men det å ta det rolig og forsiktig glemte jeg tvert jeg gikk inn på treningssenteret. Formen min har vært svært variert de siste dagene, så jeg hadde en plan om å ta det rolig. Det skjedde altså ikke.

 

Jeg tror jeg trente i 35-40 minutter der hovedfokus var rumpa. Jeg hadde egentlig en plan om å ikke trene overkropp fordi jeg fikk en mindre hyggelig overraskelse da jeg prøvde klær i en klesbutikk her om dagen. Da hadde jeg på en overdel med tynne stropper, og alt jeg kunne se var en overkropp som hadde en trekantform og var svært lite feminin. Men det ble litt overkropp like vel før jeg trente lår og rumpe.

 

Muskelvekst på overkroppen, ja det er fint når man har de rette klærne på. Men ikke alltid like fint – innså jeg.


Klærne er sponset av Brazfit

 

Etter kun få øvelser gikk jeg som en nyfødt kalv. Kanskje ikke så rart når det er tre uker siden sist jeg trente styrketrening. Kroppen har vært fysisk hele ferien, men ikke på denne måten. Jeg må i så fall bekrefte at denne ferien har vært utrolig flott. Jeg har ikke blogget, ikke trent og rett og slett gjort alt annet enn hva jeg gjør i hverdagen. Men det skal sies at det er godt å komme tilbake til både blogging og trening – det er jo dette livet som er virkeligheten. Ferien er kortvarig og for en periode.

 

Nå gleder jeg meg til neste treningsøkt allerede. Når skal du trene neste gang?

 

-Randi Annette-

 

 

2 kommentarer
    1. Skal lese alt du skriver å prøve hente inspirasjon til å begynne. Har kjeller’n full av utstyr så det er egenylig bare å rydde litt.

    2. Atle: Så hyggelig at du ønsker å følge bloggen å få inspirasjon. Er det spesielle muskelgrupper du ønsker å trene så kan jeg komme med inspirasjon. Eller generelt komme med innspill til tema jeg kan blogge om 🙂

      Greit å ha utstyret hjemme også da.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg