ER DU FOR Å TRENE ALENE ELLER IKKE?

Da var det nok en god morgen å våkne til, og nå er det faktisk helg også. Det er nesten ikke til å tro hvor fort denne uken har gått. Men jeg er strålende fornøyd med å våkne med motivasjon, glede og ikke minst et smil om munnen. I dag skal jeg starte dagen på samme måte som i går, nemlig med morgentrening. Forskjellen fra i går er at jeg skal trene på 3T-Midtbyn, og da sammen med to andre. Det ser jeg frem til.

 

Hovedfokus i dag som tidligere denne uken blir underkropp, med innslag av overkropp.

 

Klærne er sponset av Brazfit.

 

Jeg har ikke i mot det å trene alene, men heller ikke med andre. Det jeg ikke liker er å snakke vekk tiden og fokusere på alt annet enn trening. Det er det som fort skjer dersom man trener med noen, og spesielt dersom man er flere enn to. Men jeg er ikke i mot en prat og en lystig tone, men tiden jeg har satt av til trening er minimal, så det er begrenset hvor mye tid jeg har til overs. Som regel kaller jobben like etter en treningsøkt ettersom jeg stort sett trener på morgenen, så da må det sosiale begrenses litt.

 

Nå hørtes jeg sikkert ut som en sær liten frøken, men jeg tror dere forstår hva jeg mener. Hva med deg? Liker du å trene alene eller sammen med noen? Legg gjerne igjen en kommentar.

 

-Randi Annette-

6 kommentarer
    1. Det kan være fint å trene sammen med noen i forhold til spotting. Litt tryggere å ta litt ekstra når man ikke er alene. I tillegg kan det være fint for motivasjonen med noen som “pusher” deg litt.
      Det som kan være minuset er vel at det kan bli litt for mye prat og pauser om ikke begge holder like mye fokus.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg