SOMMERFEST OG PARTYTELT

Jeg skjønte ingenting i går da kunder og medarbeidere ønsket meg gode helg når jeg var på jobb i går. Helg – tenkte jeg, og der slo det meg at det var fredag. Uken her har gått ufattelig fort, og i dag kjenner jeg at jeg synes det er helt greit at det er lørdag. Først skal jeg på jobb, men etter jobb så er jeg invitert på sommerfest med ølsmaking og grilling. Jeg tror ikke jeg orker å ordne med grillmat i og med at jeg jobber til 18.00. Det blir bare stresset. Så jeg får kjøpe meg ferdig middag fra varmdisken på Meny tenker jeg.

 

Uansett, jeg er klar for å senke skuldrene med noen øl i kveld. Det blir skikkelig godt. Sommerfest og partytelt. Det må bli bra.

 

Nå skal jeg om litt gå til jobb. Sykkelen blir stående hjemme, og jeg tar heller beina fatt enn bussen. Det å gå eller å sykle til jobb er så himla godt. En god start på dagen – det kaller jeg det.

 

Håper dere får en fin lørdag.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg