LITE MINNER OM ET HVILEHJEM

Fadderuka har ikke akkurat minnet om noe hvilehjem og dagene mine har virkelig bestått av full aktivitet fra morgen til kveld. Starter dagen med forelesning, er det jobb rett etterpå. Eller motsatt. Og i tillegg er det fadderuke.

 

Selv om det er utrolig morsomt at det hele tiden skjer noe, så skal jeg innrømme at jeg ser frem til neste uke når jeg har kun studiene og jobb å tenke på. Det blir ikke så mye jobbing med tanke på frisørjobben, men litt. Jeg ser allerede nå at studiet er skikkelig krevende, så jeg er nødt til å ta studiet som om det var en jobb – uten tvil.

 

I dag trente jeg for første gang på hele ni dager. Jeg har vært forkjølet i ni dager også, så det spiller så klart inn.


Klærne er sponset av Brazfit. Få 20% på hele nettbutikken ved å bruke min rabattkode, randiae20. Alltid fri frakt.

 

Totalt i august, så har jeg nå trent fem dager. Det skal også sies at jeg hadde ferie første uken på august, så den er litt unnskyldt. Liker jeg å tro da.Gleder meg til å komme inn i rutiner igjen. Da skal det bli fokus – fullt fokus.

 

 

Ha en fin dag. Med eller uten trening.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg