MIN OUTFIT PÅ TOGA PARTY

I går var det nok en fest med faddergruppa, og denne gang var det TOGA PARTY som var tema. Jeg fikk kjøpt meg et laken og en eske med sikkerhetsnåler, så da var det bare å feste det på en eller annen måte. Jeg var vel den eneste med både lang kjole og med tights under. Jeg var utrolig varm når jeg kom på festen, men utpå kvelden når det var under 8 grader, var jeg skikkelig fornøyd med valget. For det hadde blitt kaldt uten.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg var ganske avslappet da jeg var hjem alene og hørte på musikk. Danset rundt og så frem til festen. Helt til jeg gikk utendørs og satte meg på bussen der folk smilte og ga meg blikk. Det var flaut. Så det var veldig kjekt å møte på resten av gruppen for så å gå sammen på festen så jeg slapp å bli så synlig.

 

 

 

 

 

 

 

 

En morsom fest – det var det. I kveld er tema svensk, men i og med at jeg skal på jobb i morgen, tar jeg en rolig kveld her hjemme. Hadde så klart vært morsomt å kledd seg ut som en svensk Hollywood-frue eller som Pippi. Men det er ikke alt man kan få med seg.

 

 

Har du vært på Toga Party før?

 

-Randi Annette-

6 kommentarer

Siste innlegg