HJEMMELENGSEL – SNART MAUSUNDTUR

Nå begynner det å nærme seg og jeg kjenner sommerfuglene i magen strømmer på. Nå er jeg skikkelig klar for en tur til havgapet, hjemme hos pappa. Det er bare fem uker siden jeg var hjemme, ifølge kalenderen. Men det føles mye lengre ut. Planen er å slappe av og senke skuldrene, men også jobbe litt med skolearbeid. Det kommer jeg ikke unna.

 

 

 

Sist jeg var hjemme så jobbet jeg masse med hagearbeid og maling av hus. Det syntes jeg var skikkelig morsomt.

 

 

 

 

Og ikke minst de turene jeg hadde med pappa på sjøen da vi fikk mengder med krabber. Havegapet er utrolig vakkert, så er du ikke så kjent med det, så anbefaler jeg på det sterkeste at du gjør noe med det. Pappa bor helt ved sjøen, bokstavelig talt. Så det blir faktisk ikke bedre enn dette.

 

 

 

 

Nå er det kun tre dager til med forelesning til jeg reiser hjem. Det ser jeg virkelig fremt til.

 

-Randi Annette-

6 kommentarer

Siste innlegg