OPPSUMMERING AV HELGEN

I og med at jeg har vært stille som en mus nå i flere dager, tenkte jeg at jeg kunne oppsummere litt av helgen. Det har skjedd noe hele tiden, så jeg har ikke hatt tid til å tenke på bloggen eller instagramkontoen, forsåvidt. Så her kommer det et lite sammendrag av helgen som var.

 

Jeg reiste hjem til pappa på besøk på torsdag etter forelesning, og brukte store deler av fredagen til å lese og studere. Fredagskvelden kokte vi krabbe og nøt god drikke. Inne på sjøhuset tente vi levende lys og spilte musikk når vi rensket fersk nykokt krabbe. Det var utrolig flott og krabben var himmelsk. Det hele toppet seg med å sitte inne i sjøhuset der vi kunne sitte å høre på regnet som etterhvert kom. Det kaller jeg god stemning.

 

Lørdag var jeg på båttur med ribb der jeg fikk se alt ifra sel som lekte jeg seg i sjøen, til en utrolig fin sol som var så fin at det går nesten ikke an å forestille seg. Den båtturen var virkelig noe for seg selv. Rett og slett helt fantastisk. Det ble også her noe godt i glasset, og da på to ulike restauranter.

 

 

Søndag var det såpass fint vær at jeg burde holdt meg ved sjøen, men det ble en impulsive biltur til Oppdal. Så helgen har vært rik på opplevelser og det sier seg kanskje selv at det ble liten tid til blogging. 

 

I dag har jeg i grunn studert fra morgen til kveld. Men sånn blir det når jeg glemmer studiene når jeg har det gøy. Skal innrømme det er godt å senke skuldrene også. 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg