SUMMER DAYS ARE OVER

Det er skikkelig rart å tenke på at sommeren er over. Det skjedde såpass mye i livet mitt da sommeren kom, at jeg føler at første del gikk vekk på et blunk. Ikke at jeg ikke har koset meg, for jeg har virkelig fått sett og oppleve utrolig mye fint denne sommeren. Men det er vel kanskje slik for de aller fleste – sommeren går alt for fort.

 

Nå er det også to år siden sist jeg var i sydligere strøk, og det begynner jeg virkelig å kjenne på. Men høsten kan være fin den også.

 

Bildene ble tatt i oktober i fjor. Jeg frøs ubeskrivelig mye, men er det fotoshoot – da er det fotoshoot.

 

Foto: NMP (Nandita Myre Paulsen). MUA: Meg

 

Jeg tror det er viktig å se lyspunktene i livet og tiden som er. Det som har vært må legges bak. Selv om jeg skulle gjort mye for å oppleve den sommeren som har vært, nå igjen. Den ble så fin. Men jeg tror jeg har mye fint å se frem til også. Eller – jeg vet jeg har det.

 

Det blir ofte slik man gjør det til selv. Tror dere ikke det?

 

-Randi Annette-

8 kommentarer

Siste innlegg