Å MØTE SEG SELV I DØREN – FOR SÅ Å SNU RYGGEN TIL

Det sier seg så klart seg, men jeg tror mange kan kjenne seg – inkludert meg selv.

 

Å snu ryggen til utfordringene og de store planene.

 

Mange har sagt følgende: Nå skal jeg ta meg sammen. Slutte å drikke alkohol så ofte, slutte med søtsaker midt i uken og ikke minst trene x antall ganger i uken.

 

Plutselig går man på seg selv i døren – der mange tar en liten twist og snur ryggen til. Der har vi alle vært, og vi kommer nok mest sannsynlig til å oppleve dette gang på gang.

 

Jeg er ikke noe prakteksemplar på det å gjøre det rett til en hver tid, men jeg har lært å like utfordringer, lært å gi meg selv både ris og ros. La oss si at jeg for eksempel dropper en treningsøkt fordi jeg bare vil ligge i sofaen. Altså ikke gjøre noe fornuftig. Da kan jeg være så ekkel med meg selv å si at jeg må gjøre opp for meg dagen etter. Det kan være i form av noe kjedelig som husarbeid.

 

Klærne i dette innlegget er sponset av Brazfit.

 

Ros er også viktig, men jeg er et konkurransemenneske og jeg liker å kjempe for å oppnå ting. Da er det ekstra kos å unne seg noe etter å virkelig ha gjort seg fortjent til det.

 

Er det rart at jeg sier at jeg er min verste PT? Nei, det er en grunn til det.

 

#trening #helse #Motivasjon #inspirasjon #treningsklær #sporty #fitness #overkropp #trondheim #student

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg