FRA TRENING TIL MAKRO

I dag har jeg nok en gang sørget for å oppnå en god start på dagen, nemlig ved å trene. Jeg merker at jeg blir skikkelig fort sliten i beina av roing, det skal liksom ikke så mye til. Jeg lurer på om det kan skyldes at jeg nå ikke har syklet til og fra jobb/skole på en måned på grunn av at jeg har benyttet meg av buss, men det er ikke godt å si. Det er ikke lange distansene jeg sykler heller, men det er kanskje et bevis på at det er lite som skal til for å oppnå en effekt.

 

Men nå er det bare to til tre dager igjen på busskortet mitt, så innen få dager blir det tilbake til gamle rutiner, nemlig å sykle.

 

Klærne er sponset av Brazfit. Randiae20 gir deg 20% avslag på hele nettbutikken – uavhengig av førpris. Alltid fri frakt.

 

Jeg har ganske stor smerteterskel, spesielt når det kommer til lårene. Jeg greier å kjøre på ganske bra med øvelser som går på lår, men når det kommer til roing så skal det ikke mye mer enn to minutter før det begynner å svi skikkelig. Om det er vanlig eller ikke, vet jeg ikke. Men det svir ufattelig raskt i så fall. Det kan jeg skrive under på.

 

Direktelink til nettsiden finner du via bloggen min eller her.

 

Nå skal jeg om litt stikke på skolen for å lese litt på moderne makroøkonomi med en i klassen, før det blir forelesning i faget. Det er så mye å sette seg inn i. For å fortelle svært kort om faget, så skal jeg lære ulike begrep/bokstaver.

 

Q= Import
BNP: Bruttonasjonalprodukt
R: Disponibel inntekt

 

Så kommer det morsomme sammensatte bokstaver som liten y og stor L ect. Å det er ikke nok å bare pugge bokstavene og hva de står for. Nei, man må jo vite hva det er og hva som skjer hvis… Ja, der sovnet du ja. Så ja, det er litt å sette seg inn i.

 

Håper dere får en fin dag, så skal jeg kaste utav meg noen gloser i mellomtiden.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg