INGEN SMINKE – INGEN REDIGERING

Det er så mye filter, redigeringer og sminke på Internett, så jeg tenkte jeg skulle gå litt imot strømmen, og ikke minst gi meg selv en utfordring. Nemlig det å legge ut bilder der jeg ikke har noe sminke.

 

Jeg er ikke noe tilhenger av å ha alt for mye sminke på meg til hverdags, men til fest er jeg ikke redd for å ta den litt mer ut. Jeg sier heller ikke at filter og sminke er feil. For jeg bruker jo både filter og sminke selv på bilder, som for eksempel på Instagram (randiae), og noen ganger legger jeg til litt skygger og den slags på bildene på bloggen. Men jeg tror ikke det er så overdrevent at det blir for mye. Eller, det vil vel dere nå lage dere et eget inntrykk av når dere ser bildene her.

 

 

All natural.
Skjønnheten kommer innenfra sies det.

 

Men jeg skal være såpass ærlig å si at jeg er opptatt av en sunn kropp og en sunn livsstil. Både når det kommer til meg selv og det motsatte skjønn. Overdrivelse er ikke bra uansett om det er for sunt eller usunt. Men en passe middelvei, det har jeg sansen for.

 

 

 

 

 

Er det for mye filter i dag, eller tenker du ikke over det?

 

 

 

 

Jeg legger ikke så mye merke til det. Tenker i så fall ikke så mye over det. Er det fordi det har blitt så vanlig, eller hva tror du?

 

Dersom sminke og filter gjør deg lykkelig, da ser jeg ikke problemet med å bruke det heller. Alle fortjener å ha det bra med selv selv. Men det finnes vel alltid en grense for hvor bra det er. Se på for eksempel Snap Chat. Der er det faktisk litt vel mye til tider. Men, jeg synes det er underholdende. Genialt på en dårlig dag, det er ingen tvil om.

 

Så her fikk dere sett meg med null sminke. Legg gjerne igjen en konstruktiv kommentar om du skulle ha lyst til det. Ellers ønsker jeg dere alle en topp dag – med eller uten sminke.

 

#sminkefri #sminke #filter #troondheim #redigering #photoshop #fotoshoot #Photoshoot #inspirasjon #mote #trend #blogger #kropp #helse #makeup

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg