BEHIND THE SCENES PÅ POTOSHOOT

Endelig fikk jeg tatt en skikkelig shoot på trening. Det er en evighet siden sist, så dette var skikkelig etterlengtet. Jeg fikk en real treningsøkt i samme slengen, så det var jo utrolig kjekt. I kveld tenkte jeg å dele noen bilder med dere der dere får se litt bak kameraet.

 

Klærne er sponset av Brazfit.

 

 

 

Hestehale ble det på noen bilder, så den måtte ordnes opp til flere ganger igjennom shooten.

 

 

Så var det bare å finne frem de ulike klærne som jeg skulle bruke. Det er litt å velge i, men det er jo utrolig kjekt.

 

 

 

 

Jeg gleder meg til å vise dere bildene. 

 

 

#fotoshoot #shoot #photoshoot #treningsklær #sponset #reklame #inspirasjon #Motivasjon #trening #helse #3t #treningssenter #trondheim

-Randi Annette-

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg