MIN EGEN HVERDAGSHELT

Klisje eller ei, men jeg må få lov til å si at jeg er meget imponert over meg selv i disse travle dagene. Jeg har et hektisk program, men jeg lar meg ikke knekke av den del. Jeg finner mye glede og motivasjon igjennom min store hobby, nemlig trening. Jeg er så takknemlig for at denne jenta startet å finne interessen for styrketrening i en alder av atten år. Idrett og ballspill har vært en stor interesse igjennom hele livet mitt, og jeg er skikkelig glad for det.

 

 

 

Selv om jeg kanskje skulle ha brukt alle timene før forelesning i dag på studier, unnet jeg meg selv den friheten å koble av i noen timer med trening og det å slappe litt av. Det skal sies at jeg jobbet med studiet fra klokken 08.00 til 09.30, så jeg har faktisk jobbet litt også.

 

Men det å trene er for meg det å hente mer energi. Jeg skulle ønske alle fikk muligheten til å oppleve hvor godt trening er. Ikke minst hvor gøy det er. Det er et hav av muligheter til å trene. Jeg tror det finnes noe for hver og en av oss. Men nå har det seg slik at trening ikke er for alle, men det skal så lite til for å gjøre litt.

 

Jeg ser på meg selv som min egen hverdagshelt. Der det er motbakke og der jeg må jobbe hardere, der jeg er på mitt beste. Jeg liker å jobbe hardt og det har jeg bevist for meg selv på trening. Jeg skal ta med meg den innstillingen og motivasjonen på skolebenken også. Det er faktisk kun meg selv som kan stoppe meg.

 

Så hvorfor ikke finne din egen hverdagshelt i deg selv du også?

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg