GODE TIPS FROKOST

I dag kom jeg meg opp på beina klokken syv, og jeg er kjempe glad for at jeg slo ifra meg tanken om å sove en time til. For det fristet skikkelig ettersom jeg var litt trøtt. Men jeg kjenner meg selv såpass godt, at jeg vet at jeg angrer sjeldent på det å ha stått opp tidlig. Planen var å trene, og jeg vet med meg selv at jeg aldri vil angre på en treningsøkt.

 

Sponset innlegg.

 

Etter treningen ble det et godt måltid fra NOKA DIETTEN, en muskliblanding som jeg blander med Ekstra Lett Melk fra Tine.

 

 

Og innimellom slagene ble det også sett på tre ulike fag. Jeg må studere når jeg kan i min hektiske hverdag. Så det å nyte en god frokost når man studerer synes jeg er kjempe koselig. Bare meg selv, helt alene og kun fokus på skolearbeid.

 

 

 

 

Nå er det tre timer siden sist jeg spiste, så nå spiser jeg havregrynsgrøt før jeg må sykle til skolen for å rekke forelesningen. Ja, det går unna med litt mat. Kroppen her trenger masse påfyll. Jeg er mer redd for å spise for lite enn for mye.

 

Jeg har allerede spist tre måltider i dag. Startet med en banan og et glass melk før trening. Så NOKA musli også nå havregrynsgrøt. Så her er det gode tips til hva du kan spise som mellommåltider eller frokost.

 

Har du noen favoritter fra NOKA?

 

#diett #nokadietten #reklame #frokost #tips #lunsj #havregrynsgrøt #grøt #helse #trening #student #trondheim #Musli #frokostblanding #tine #melk

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg