TRAIN INSANE

Jeg kan nesten beskrive denne følelsen med julaften. Eller bursdag -forsåvidt. Som mange av dere allerede vet, så elsker jeg bursdagen min. Det å feire bursdag er noe av det beste jeg gjør. Jeg har bursdag 22 november, og jeg teller allerede ned. Ja, jeg er som et barn når det kommer til bursdag.

 

Men poenget mitt var at jeg får en følelse av det å bli satt pris på igjennom at jeg er ambassadør for Brazfit, ved at jeg får pakke i posten med jevne mellomrom. Jeg gliser skikkelig hver gang jeg åpner postkassen å ser at det ligger en pakke der. Noen ganger ligger det flere plagg i pakken også, men denne gang var det en kjempe fin tights med en tekst: 

# TRAIN INSANE
 

Sponset innlegg.

 

 

 

I går var jeg på en gåtur, og jeg benyttet anledningen til å ta noen bilder av tightsen. Det ble med selvutløser, så det ba på utfordringer. Jeg synes det er litt flaut når folk kjører forbi, går forbi eller i verste fall stopper opp å stirrer der jeg står å poserer. Ja, det er skikkelig flaut. Men hva gjør ikke en ambassadør for sin sponsor? Å ikke for å snakke om bloggen? Jo, jeg gjør det jeg kan for å vise dere litt av min hverdag, og ikke minst de kule treningsklærne som jeg er så heldig å få i posten.

 

 

# TRAIN INSANE – tightsen koster opprinnelig 649,- Min rabattkode som gir deg 20% avslag finner du lengre ned i dette blogginnlegget.

 

 

Hva synes dere om denne tightsen? Husk at dere får 20% avslag på hele nettbutikken ved å bruke min rabattkode, randiae20. Alltid fri frakt. Og er det for eksempel allerede 20% avslag på en vare du ønsker, så får du ytterligere 20% ved å bruke min rabattkode. Direkte link finner du til høyre på bloggen, litt lengre opp. Eller, du kan trykke her.

 

Med dette blogginnlegget ønsker jeg deg en INSANE flott dag. Selv fullførte jeg min fjerde og siste treningsøkt for denne uken i dag klokken 06.30. Nå skal jeg en liten tur på jobb, før jeg skal ha studiedag hjemme.

 

Ha en magisk dag – det er tross alt helg.

 

#traininsane #sponset #reklame #treningsklær #rabattkode #brazfit #trondheim #markedsføring #motivasjon #styrketrening #tabata #cardio #utendørs #foto #Modell #fotografering #photo #shoot #photoshoot #fotoshoot #høst #mote #fashion #blogger #hverdag #helse #natur #september #fredag

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg