BILDER FRA SHOOT I 3D WHITE SET

Nå er det faktisk – tro det eller ei, hele fire dager siden sist jeg trente. Det har vært arbeidshelg, dåp, studie og jobb som har tatt min fulle oppmerksomhet de siste dagene. Og jeg må bare få innrømme at de to siste dagene har tappet meg fullstendig. På mandag var jeg på skolen fra 08.30-15.15, og jobbet fra 15.30-20.00.
I går var jeg på skolen til samme tid, dro på et møte til klokken ett, tilbake på skolen i tre timer, for så å jobbe fra 16.30-20.00. Mandager og tirsdager er utrolig tøffe dager, men om litt så blir det mer ro på grunn av forberedelser til eksamen.

 

Trening gir meg energi, men de siste dagene har jeg prioritert det å slappe av og få nok søvn. Men i kveld skal jeg på trening fordi jeg føler nå at kroppen har fått godt med søvn og hvile. Trening er for meg medisin og ikke minst – det får meg til å koble av virkeligheten for en stund.

 

Klærne er sponset av Brazfit. Foto: Sunniva Herstad Johansen.


Informasjonen nedenfor er hentet direkte fra www.brazfit.no

 

INFORMASJON

* Teksturert stoff som skjuler cellulitter og ujevnheter

* Dry fit materiale som puster og holder seg tør og sval under treningen.

* Passer ypperlig til trening med høyt aktivitet, men også til en tur ut i naturen eller på shopping i byen 

* Høy midje som holder magen på plass

* Krymper ikke og mister ikke farge etter vask

* Egnet for alle typer fysisk aktivitet

Modell bruker størrelse M og TRAIN INSANE Tank Top S.

* Garantert suksess i fitness.

Materiale:
* 90% Polyamid, 10% Elastan

Stell:

* For å bevare den gode kvaliteten og holdbarheten av dette produktet – vennligst les nøye merkelappen på innsiden av klærne.

 

NB: Ved vask av dette plaget anbefales det at det vaskes på vrangen for å holde plagget pent lengst mulig. 

 

 

Textured 3d white Set Legging & sports-bra – direkte link til dette settet finner du her. Bruk min rabattkode, randiae20 = 20% avslag.

 

 

Smil til verden, og verden smiler til deg. Den beste medisinen i en hektisk hverdag er å koble av og gjør mer av det som får deg til å smile og le.

 

Som dere ser, så koser jeg meg når jeg er på shoot. Det er noe av det morsomste jeg vet. Håper dere liker bildene, og ikke minst treningsklærne. Hvitt treningstøy er ganske fint, det må jeg bare få si.

 

#trening #helse #foto #fotoshoot #photoshoot #sponset #reklame #motivasjon #Inspirasjon #treningsblogg #hverdag

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg