SHOPPING I KRAKOW

Som nevnt tidligere så har jeg vært i Krakow, og jeg må si jeg var heldig med både været og shoppingen. De siste to gangene jeg har vært i Gdansk, fant jeg ikke noe spesielt, men nå når jeg var i Krakow, fant jeg noe jeg likte i hver eneste butikk.

 

Denne grå cardigan fant jeg. Jeg var litt i tvil om jeg skulle kjøpe den i grå, eller i vinrød. Men endte opp med denne.

 

 

 

 

 

Og to gensere. Dette er noe av det jeg shoppet. Ellers ble det ansiktsrens, kremer, strømpebukser, makeup, undertøy og noe mer. 

 

 

Har du noen gang vært i Krakow? Nå fikk jeg ikke sett så veldig mye ettersom det ble en kort stund. Men kanskje jeg tar turen igjen neste år – det vil tiden vise.

 

Lag dere en god dag.

 

#krakow #shopping #polen #ferie #tur #opplevelse #cardigan #reise

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg