FROZEN

Nå tror jeg ikke det er mange dagene igjen før det ligger litt frost på veiene, så i går fikk jeg en god venn av meg til å bytte om fra sommerdekk, til vinterdekk på sykkelen min. Jeg sykler ofte langs ved sjøen og ellers både tidlig og sent, så nå tør jeg ikke å vente noe lengre. Det er typisk at snøen ligger eller at det har vært minusgrader når jeg ikke har mulighet til å få hjelp, så dette tror jeg var en bra timing.

 

 

 

Det blir kaldere og kaldere, noe jeg ikke er så begeistret for. Jeg er helt klart ei jente som liker sommeren aller best, men jeg liker å finne fine ting med hver årstid, så jeg har noe å glede meg over hele året. Er ikke det lurt?

 

 

Nå vet jeg ikke hva målestokken viser eller hvordan været skal være i dag, men det finner jeg fort ut. Nå skal jeg gruse på veiene med en høy lyd som piggdekkene gir. Det er alltid like gøy å sykle på broene der folk går. De skjønner ingenting av den lyden og ser for seg at noe stort kommer. Men så er det bare lille gladlaksen her, på en liten sykkel.

 

Ha en fin dag.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg