MID – SEASON SALE I HELGEN. MASSE BILDER.

Jeg fikk for litt siden en mail ifra sponsoren min, Brazfit om at denne helgen vil det være en helg med gode rabatter på treningsklær. Og da passer det godt å informere dere om dette tilbudet.

 

Det er 30% rabatt på nettbutikken og rabattkoden du bruker er sale30. Alltid fri frakt. Så skal du handle julegaver eller gi en sporty venn litt ekstra motivasjon, da er det lurt å benytte seg av tilbudet her. Tilbudet varer til og med 22 oktober klokken 23.59.

 

Inneholder sponsede lenker.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det er så mye fint. Vanskelig å velge hva man vil ha, men med denne rabatten så får man mye for pengene.

 

 

 

 

For eksempel den tightsen dere ser på bildet under (fargen jeg har på tightsen er utsolgt, men finnes i flere farger).

Før pris: 649,-  Denne koster nå 454,30,-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Penger spart er en ting. Men det å trene i kule treningsklær, det gir masse motivasjon.

 

 

 

 

 

 

 

 

Flere bilder på min instagramkonto: randiae

 

 

 

Jeg har en BRAZFIT LOGO på min bloggside til høyre. Der finner dere direkte link til nettbutikken. Nå kan julegavehandlingen starte. Jeg har allerede startet.

 

#treningsklær #sponset #reklame #trening #fintess #motivasjon #inspirasjon #treningsblogg #rabattkode #julegavetips #tips

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg