Søndagskveld og kos

Nå er det ikke lenge siden jeg kom inn døren å var en smule sjokkert og nesten litt små stresset. Klokken på stekeovnen fanget min oppmerksomhet da jeg så klokken var over 22.00. Oi, nå er det ikke lenge til jeg må krype til sengs – tenkte jeg.
Helt til jeg så på mobilen å ble nesten litt lykkelig over å se at jeg kunne sette meg godt ned i sofaen med god samvittighet en times tid.

 

 

 

 

Det er full rulle igjen i morgen, så det å legge seg i rett tid er ikke en dum Idé.

 

 

Nå skal jeg slappe av med litt ost og kjeks til en film før jeg finner sengen. I kveld blir det virkelig godt å legg seg. Og jeg kjenner jeg gleder meg veldig til å starte på med en ny uke i morgen. Mandager er faktisk ikke så aller verst.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg