OH – HELLO WINTER

Nå er det vel ingen tvil om at vinteren har kommet. Det er ikke min favoritt årstid -tvert i mot. Men jeg var ganske klar over at den ville komme før eller siden, så når den nå kom, så vart det bare å omstille seg. Det var en overgang å sykle med vinterdekk også når jeg byttet om, men nå er jeg vant med det også. Men de kalde morgenene med snø og kald vind ser jeg virkelig ikke frem til.

 

Men så er alternatviet å ta buss og bruke mye lengre tid frem og tilbake til skole/jobb -det utgår. Da får jeg bare bite tennene sammen og kle meg godt. Så får jeg en frisk start på dagen på kjøpet. Og ikke minst er det penger spart.

 

 

Savner sommeren allerede. Men vinteren kan bli fin den også – det er jeg sikker på.

 

Gleder meg skikkelig til å komme meg hjem å krype under pleddet å slappe av. Men først skal jeg jobbe noen timer.

 

Ha en fin ettermiddag.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. Victoria Larsen: Takk 🙂 Tror bildet ble tatt tidligere i år. Ikke lagt seg her i Trondheim enda. Det regner enormt mye og dagen, og det skal være slik ut uken. Liker ikke…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg