KOS DEG – NYT ET STILLE ØYEBLIKK

Dersom det første du gjorde var å fnyse når du så denne overskriften, så har du god grunn til det. Jeg er kanskje ikke den med mest ro i baken, men jeg prøver å vær flink til å roe ned, senke skuldrene og ta livet litt med ro i helgene. Og på kveldene med mindre jeg har hatt 10-12 timers dager. Det tar faktisk på en liten skrott.

 

Men jeg er flink til å koble av helt når jeg lar meg få lov til det. Minst like viktig å finne roen som det er å finne motivasjonen – i så fall slik jeg ser det.

 

Ost, kjeks og en kopp te med levende lys – da slapper jeg maksimalt av.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva liker du å slappe av med når du skal kose deg etter en lang dag?

 

Legg gjerne igjen en kommentar.

 

#te #ost #kjeks #ostogkjeks #avslapping #kos

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg